Els vídeos que van a veure en aquest post, tracten de mostrar la realitat del sistema en què vivim.
Aquests vídeos no els mostren a les escoles, ni els passen per la TV, ni tan sols els esmenten.
La fi d'aquest post és que aconsegueixin veure la realitat, que entenguin que les coses no són com la expliquen els mitjans, ni els governs ....
aquest post esta fet per difondre la veritat, són lliures de difondre qualsevol dels vídeos en aquest post, en la manera que vulguin.
Repeteixo la fi d'aquest post és la difusió d'aquests vídeos,
no ho faig per cap notorietat,
l'únic que els demano
és que els vegin i que tractin d'observar més enllà del que ens expliquen ...
La Història de les Coses
El documental de 20 minuts presenta una visió crítica de la societat consumista.
Exposa les connexions entre un gran nombre de problemes socials i de l'ambient, i ens convoca a tots a crear un món més sostenible i just.
El documental es divideix en 7 capítols: Introduction (Introducció), Extraction (Extracció), Production (Producció), Distribution (Distribució), Consumption (Consum), Disposal (Residus), i Another Way (Un altre camí)
Part 1
Part 2
Part 3
El Bon Consumidor
El següent mostra, amb molta ironia, quina hauria de ser l'actitud del "Bon Consumidor". No vaig poder aconseguir l'autor d'aquest vídeo. Potser tinc alguna cosa a veure amb Neil Boorman (escriptor i periodista anglès) i el seu blog Bonfire of the Brands http://www.bonfireofthebrands.com/De la Servitud Moderna
De la servitud moderna és un llibre i un documental de 52 minuts produïts de manera totalment independent, el llibre (i el DVD que conté)
és distribuït gratuïtament en alguns llocs alternatius de França i d'Amèrica Llatina.
L'objectiu central d'aquesta pel · lícula és posar al dia la condició de l'esclau modern en el marc del sistema totalitari mercantil i donar a conèixer les formes de mistificació que oculten aquesta condició servil.
Va ser concebuda sota l'única intenció d'atacar de front l'organització dominant del món.
Per a més informació visita la Pàgina Oficial http://www.delaservitudemoderne.org/espanol1.html/http://www.delaservitudemoderne.org/espanol1.html/
UN GRAN VIDEO QUE CAL VEURE!!!
dijo:
"Nadie está más esclavizado
que quien erróneamente cree ser libre
" Johann Wolfgang Von Goethe
"L'Educació Prohibida", a través d'una investigació conscient sobre metodologies, teories, enfocaments pedagògics i institucions educatives, s'embarca en aquest viatge al descobriment de les idees que conformen a una nova educació conscient, en la recerca del ple desenvolupament de les facultats humanes i d'un món millor. Per a més informació o per saber com participar visita la Pàgina Oficial
avanç 1
avanç 2
Canviant els Paradigmes de l'Educació
Aquest vídeo parla dels models sobre els quals està creat i modelat el sistema d'educació actual
i perquè cal canviar amb una animació gairebé perfecta ...
fan que sigui gairebé obligatori prendre 11:40 per veure aquest vídeo.
http://www.youtube.com/watch?v=fcNpjOCswNY&list=UUsxxAFD44U-r6PU00G7_kkw&index=1&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=fcNpjOCswNY&list=UUsxxAFD44U-r6PU00G7_kkw&index=1&feature=plcp
El seu autor en Ken Robinson (educador, escriptor i conferenciant britànic)
=============================
Aquí també els deixo un parell de conferències realitzades per TED (Tecnologia, Entreteniment, Disseny, és una ONG dedicada a les "Idees dignes de difondre",
coneguda mundialment per la seva congrés anual (TED Conference) i les seves xerrades (TED Talks), el any passat van arribar a Argentina)
De Manera commovedora i divertida, continuant Amb seu llegendària xerrada TED de 2006, Sir Ken Robinson plantades sense Canvi Radical, paràgraf Passar d'Escoles estandarditzades a l'Aprenentatge Personalitzat - Creant les condicions paràgraf Que Pugui florir El Talent Natural dels Nens.
Operació Pandèmia
Hi ha gent que encara creu que les farmacèutiques tenen com a fi la salut de la població i no el dinero.Éste és un minidocumental de Julian Alterini (realitzador audiovisual argentí). L'opinió sobre aquest vídeo la podem observar en una entrevista:
va dir:
"... En realitat, des d'un principi vaig suposar que seria un negoci, però perquè em sembla que en tots els costats hi ha el negoci lamentablement ara per ara. No obstant això, jo vaig començar a investigar de la Grip A per conèixer més conceptes mèdics de la grip, que potser no tenia adquirits perquè no sóc metge i per això vaig començar a investigar més i això em va portar a la grip aviària. Ja quan havia trobat el que buscava (a mi m'agrada molts fer-me preguntes) vaig veure que hi havia molts noms en comú. Hi havia laboratoris en comú, medicaments en comú, no sé, funcionaris en comú, era com bastant obvi el paral · lelisme entre les dues coses, i bé després va ser simplement qüestió de lligar un parell de caps i adonar-me que realment hi ha un negoci darrere de això, o almenys aquesta és la meva opinió. Clarament no pretenc que tothom pensi igual que jo, sinó que el que pretenc és que cada un pugui pensar-i tregui les seves pròpies conclusions ..."
... un documental de Julián Alterini.
Twitter: @ julian_alterini
Què s'amaga darrere de la grip porcina?
Per què la insistència?
Realitzat el juliol del 2009.
També els recomano la pel · lícula de Michael Moore, Sicko en la qual mostra el negoci i el poder del lobby de les farmacèutiques, i com manipulen i formen l'opinió de la població, a través dels mitjans de comunicació, encara que aquesta en realitat, està en contra de la seva pròpia salut.
El Món Segons Monsanto
És un documental francès sobre la multinacional Monsanto, la història de la companyia, els seus productes comercials. Com el PCB (oli cancerigen utilitzat en transformadors), els OGM (organismes genèticament modificats), l'Agent Taronja (defoliant utilitzat per l'exèrcit dels EUA al Vietnam), l'hormona bovina o Somatotropina bovina, i el seu popular Roundup (Glifosat)
Terrorstorm
Aquest documental mostra com molts governs a través de la història van atacar als seus propis ciutadans per infondre-hi temor i per usar-los com a pretextos per la guerra.
Aquest documental de gran abast explora la mentalitat occidental mitjana i el rentat de cervell. Cava profundament dins dels sistemes de control que científics han fet a mà per empresonar les seves ments i per mantenir els seus ulls tancats a les realitats del món al voltant d'elles.
Aquest documental és grandiós. Ja que et posa en contacte amb els fets de la història i us els uneix amb els recents com ara el 9/11, els atacs de 7/7 a Londres, i molts altres.
Magnífic treball. Aquest Alex Jones no deixa de impressionar. Superba investigació. Tots sabem el que passa. Fins i tot als EUA el 90% creu que l'11 de Setembre va ser un autoatentado. Ara queda clar el que va passar a Londres ... ia Madrid, perquè encara que no ho digui el reportatge, TAMBÉ a Madrid l'OTAN va realitzar el dia abans maniobres antiterroristes al Metro ... que estrany oi?
Aquest documental mostra com molts governs a través de la història van atacar als seus propis ciutadans per infondre-hi temor i per usar-los com a pretextos per la guerra.
Al llarg de la història han existit governants que han utilitzat atacs terroristes contra la seva població (banderes falses) per tal d'esclavitzar. 'TerrorStorm' revela com, en els últims cent anys, líders occidentals han assassinat repetidament als seus propis ciutadans fent-se passar pels seus salvadors.
Aquest documental de gran abast explora la mentalitat occidental mitjana i el rentat de cervell. Cava profundament dins dels sistemes de control que científics han fet a mà per empresonar les seves ments i per mantenir els seus ulls tancats a les realitats del món al voltant d'elles.
Aquest documental és grandiós. Ja que et posa en contacte amb els fets de la història i us els uneix amb els recents com ara el 9/11, els atacs de 7/7 a Londres, i molts altres.
Magnífic treball. Aquest Alex Jones no deixa de impressionar. Superba investigació. Tots sabem el que passa. Fins i tot als EUA el 90% creu que l'11 de Setembre va ser un autoatentado. Ara queda clar el que va passar a Londres ... ia Madrid, perquè encara que no ho digui el reportatge, TAMBÉ a Madrid l'OTAN va realitzar el dia abans maniobres antiterroristes al Metro ... que estrany oi?
Qui va matar al cotxe elèctric?
http://vimeo.com/37977224
és un documental de Chris Paine estrenat el 14 de novembre de 2006, en què es narra com els interessos de certs grups de persones van tombar el que semblava un pas de gegant cap al futur de la automoción.El documental es centra en el model de cotxe elèctric EV1 (Electric Vehicle 1), desenvolupat per General Motors. Presenta la història des que el primer EV1 va ser fabricat fins que l'últim va ser triturat. Enumera i explica tots els possibles "assassins" del vehicle elèctric.
és un documental de Chris Paine estrenat el 14 de novembre de 2006, en què es narra com els interessos de certs grups de persones van tombar el que semblava un pas de gegant cap al futur de la automoción.El documental es centra en el model de cotxe elèctric EV1 (Electric Vehicle 1), desenvolupat per General Motors. Presenta la història des que el primer EV1 va ser fabricat fins que l'últim va ser triturat. Enumera i explica tots els possibles "assassins" del vehicle elèctric.
Les deu estratègies de Manipulació Mediàtica
Noam Chomsky (lingüista, filòsof i activista nord-americà)
va elaborar la llista de les "10 Estratègies de Manipulació" a través dels mitjans
va elaborar la llista de les "10 Estratègies de Manipulació" a través dels mitjans
També pots llegir-lo Aquí http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/sociopol_mediacontrol76.htm
per Omar Montillaa través dels mitjans.
5 setembre 2010
del lloc web Gramscimania
Versió en Anglès
Noam Chomsky va elaborar la llista de les
"10 Estratègies de Manipulació"
La estrategia de la distracción
El elemento primordial del control social es la estrategia de la distracción que consiste en desviar la atención del público de los problemas importantes y de los cambios decididos por las elites políticas y económicas, mediante la técnica del diluvio o inundación de continuas distracciones y de informaciones insignificantes.
La estrategia de la distracción es igualmente indispensable para impedir al público interesarse por los conocimientos esenciales, en el área de la ciencia, la economía, la psicología, la neurobiología y la cibernética.
“Mantener la Atención del público distraída, lejos de los verdaderos problemas sociales, cautivada por temas sin importancia real. Mantener al público ocupado, ocupado, ocupado, sin ningún tiempo para pensar; de vuelta a granja como los otros animales (cita del texto 'Armas silenciosas para guerras tranquilas)”.
Crear problemas y después ofrecer soluciones
Este método también es llamado “problema-reacción-solución”.
Se crea un problema, una “situación” prevista para causar cierta reacción en el público, a fin de que éste sea el mandante de las medidas que se desea hacer aceptar.
Por ejemplo: dejar que se desenvuelva o se intensifique la violencia urbana, u organizar atentados sangrientos, a fin de que el público sea el demandante de leyes de seguridad y políticas en perjuicio de la libertad.
O también: crear una crisis económica para hacer aceptar como un mal necesario el retroceso de los derechos sociales y el desmantelamiento de los servicios públicos.
La estrategia de la gradualidad
Para hacer que se acepte una medida inaceptable, basta aplicarla gradualmente, a cuentagotas, por años consecutivos.
Es de esa manera que condiciones socioeconómicas radicalmente nuevas (neoliberalismo) fueron impuestas durante las décadas de 1980 y 1990:
estado mínimo
privatizaciones
precariedad
flexibilidad
desempleo en masa
salarios que ya no aseguran ingresos decentes,
...tantos cambios que hubieran provocado una revolución si hubiesen sido aplicadas de una sola vez.
La estrategia de diferir
Otra manera de hacer aceptar una decisión impopular es la de presentarla como “dolorosa y necesaria”, obteniendo la aceptación pública, en el momento, para una aplicación futura.
Es más fácil aceptar un sacrificio futuro que un sacrificio inmediato.
Primero, porque el esfuerzo no es empleado inmediatamente.
Luego, porque el público, la masa, tiene siempre la tendencia a esperar ingenuamente que “todo irá mejorar mañana” y que el sacrificio exigido podrá ser evitado.
Esto da más tiempo al público para acostumbrarse a la idea del cambio y de aceptarla con resignación cuando llegue el momento.
Dirigirse al público como criaturas de poca edad
La mayoría de la publicidad dirigida al gran público utiliza discurso, argumentos, personajes y entonación particularmente infantiles, muchas veces próximos a la debilidad, como si el espectador fuese una criatura de poca edad o un deficiente mental.
Cuanto más se intente buscar engañar al espectador, más se tiende a adoptar un tono infantilizante.
Por qué?
“Si uno se dirige a una persona como si ella tuviese la edad de 12 años o menos, entonces, en razón de la sugestionabilidad, ella tenderá, con cierta probabilidad, a una respuesta o reacción también desprovista de un sentido crítico como la de una persona de 12 años o menos de edad (ver “Armas silenciosas para guerras tranquilas”)”.
Utilizar el aspecto emocional mucho más que la reflexión
Hacer uso del aspecto emocional es una técnica clásica para causar un corto circuito en el análisis racional, y finalmente al sentido critico de los individuos.
Por otra parte, la utilización del registro emocional permite abrir la puerta de acceso al inconsciente para implantar o injertar ideas, deseos, miedos y temores, compulsiones, o inducir comportamientos…
Mantener al público en la ignorancia y la mediocridad
Hacer que el público sea incapaz de comprender las tecnologías y los métodos utilizados para su control y su esclavitud.
“La calidad de la educación dada a las clases sociales inferiores debe ser la más pobre y mediocre posible, de forma que la distancia de la ignorancia que planea entre las clases inferiores y las clases sociales superiores sea y permanezca imposibles de alcanzar para las clases inferiores (ver "Armas silenciosas para guerras tranquilas")”.
Estimular al público a ser complaciente con la mediocridad
Promover al público a creer que es moda el hecho de ser estúpido, vulgar e inculto…
Reforzar la autoculpabilidad
Hacer creer al individuo que es solamente él el culpable por su propia desgracia, por causa de la insuficiencia de su inteligencia, de sus capacidades, o de sus esfuerzos. Así, en lugar de rebelarse contra el sistema económico, el individuo se auto-desvalida y se culpa, lo que genera un estado depresivo, uno de cuyos efectos es la inhibición de su acción.
Y, sin acción, no hay revolución!
Conocer a los individuos mejor de lo que ellos mismos se conocen En el transcurso de los últimos 50 años, los avances acelerados de la ciencia han generado una creciente brecha entre los conocimientos del público y aquellos poseídas y utilizados por las elites dominantes.
Gracias a la biología, la neurobiología y la psicología aplicada, el “sistema” ha disfrutado de un conocimiento avanzado del ser humano, tanto de forma física como psicológicamente.
El sistema ha conseguido conocer mejor al individuo común de lo que él se conoce a sí mismo.
Esto significa que, en la mayoría de los casos, el sistema ejerce un control mayor y un gran poder sobre los individuos, mayor que el de los individuos sobre sí mismos.
- Noam Chomsky -
Top 10 Media Manipulation Strategies
Són els Nord-americans estúpids?
Mai t'has preguntat com fer que la població d'un país amb el major poder monetari en el món, no es rebel · li? ni tan sols protesti amb la seva classe dirigencial que els va tenir en guerra gairebé 200 anys? ... en aquest vídeo es mostra el nivell d'educació que rep el nord-americà mitjana.
Fins aquí van arribar els documentals,
segurament els estranyarà que no posi vídeos de Zeigeist, però aquesta pel · lícula en qüestió ha estat molt qüestionada, i s'han vist algunes mancances en alguns arguments ... però per sobre totes les coses jo encara no la vaig veure, per tant no vull postejar alguna cosa sense saber exactament de què es tracta.
que treguis les teves pròpies conclusions.
És impossible deixar totes les proves,
per això vostès han de interessar-se en saber la veritat i investigar per part seva.
No vull que pensis com jo,
l'únic que desitjo és que vegis que ens menteixen cada dia.
El podis veure, mai et vas preguntar per què mai escoltat parlar de Nikola Tesla a l'escola?
¿Perquè si van fonamentar la guerra d'Iraq amb la possessió d'armes de destrucció massiva,
quan van acceptar que no existien aquestes,
van seguir la guerra?
No pensis igual que la resta, forma el teu propi pensament
però escolta tots els comentaris perquè et mostren altres postures.
Raona, no tinguis por de canviar les postures, només els necis o els fanàtics no canvien la seva opinió encara que tinguin proves i arguments que estan equivocats.
va dir:
"Covardia fa la pregunta: És segur?
Conveniència fa la pregunta: És respectable?
Vanitat fa la pregunta: És popular?
Però consciència fa la pregunta:
T'agrada?
I ve un temps quan un ha de prendre una posició que ni és segura, ni respectable, ni popular,
però un ha de prendre-la perquè la seva consciència li diu que és el correcte. "
Martin Luther King, Jr
VISCA CATALUNYA LLIURE
VISCA EL ESTAT CATALÀ
VISCA L'INDEPÈNDENCIA
Tingueu en Recomanar, Comentar i Difondre aquest Post
o els seus Vídeos
El Coneixement ens fa Responsables.
HOLA RAMON, ES MOL INTERESANT, ESTA MOL BEN EXPLICAT, JO NO SE TAN, PERO UNA COSA LA TINC CLARA,VISCA CATALUNYA LLIURE DE XORISOS..!!! MAITE.
ResponderEliminar